top of page
Vyhledat


ISO 37301:2021 Compliance management systems
Jaký je přínos této relativně nové normy a v čem se nejvíce liší od ISO 9001, systému řízení managementu kvality? Překlad normy ISO...
10. 2. 2023Minut čtení: 6


(Novoroční) Cíle kvality
Existuje řada zkratek, kde počáteční písmena říkají vždy něco o charakteru správného cíle. Nabízím své Desatero správného cíle kvality.
15. 1. 2023Minut čtení: 2


Rok 2022 končí, plánování 2023 je tady -)
Já to vezmu za ISO konec a rozloučím se s vámi praktickou ukázkou z oblasti plánování, protože to je nyní aktuální. Jaké kroky v oblasti...
19. 12. 2022Minut čtení: 3


Jak "uřídit" organizaci?
A jak zajistit dodržování právních předpisů, požadavků zákazníků ale i managementu? Podíváme se na ISO 37k řadu, třeba najdeme nápovědu v...
9. 12. 2022Minut čtení: 2


Nová posila informační bezpečnosti - ISO 27001:2022
Jak přispívá k bezpečnosti informací v organizaci? V čem se liší od verze 2013? A do kdy musíte přejít na novou verzi, když máte...
31. 10. 2022Minut čtení: 2


Statistiky z ISO, ale i cenná databáze IAF k ověření certifikátů!
Začnu novinkou, centrální databází IAF. A pak vás seznámím s průzkumem v oblasti počtu udělených akreditovaných certifikací v roce 2021.
2. 10. 2022Minut čtení: 2


Neusnout na vavřínech
Neustálé zlepšování je požadavkem normy i součástí DNA úspěšných organizací Zlepšování je samo o sobě požadavkem normy. Dokonce je mu...
16. 8. 2022Minut čtení: 2


Lidé jako nejcennější aktivum organizace
Žádný systém řízení kvality Vám bez péče o vaše zaměstnance nebude nic platný. To oni tvoří systém. Jaké jsou nejčastější nálezy v auditech?
5. 8. 2022Minut čtení: 3


Neshody a jak s nimi naložit
Jak se vyvarovat tomu, abyste dostali neshodu za to, že špatně řídíte neshody? Neshody jsou nesouladem se zadáním a mají širší význam,...
12. 7. 2022Minut čtení: 2


Role poradce a klienta
Vždycky se klienti ptají, jak bude to zavádění ISO systému řízení probíhat a co se od nich očekává. Pojďme si to spolu projít.
6. 6. 2022Minut čtení: 2


Jak na změny v systému řízení kvality
Změny jsou běžnou součástí našich životů. I organizací a jejich systémů řízení kvality. Jak je zohlednit?
28. 5. 2022Minut čtení: 3


Jak jste na tom s hodnocením rizik?
Ve firemním životě je rizik mnoho. V duchu hesla "kdo je připraven - není překvapen", je dobré si je promyslet v předstihu.
3. 5. 2022Minut čtení: 3


Jak se neztratit v auditu
Aneb proč různí auditoři auditují různě a jak se v tom vyznat! Dostala jsem dotaz, proč audituje každý auditor jinak a jak se v tom...
14. 3. 2022Minut čtení: 4


Kdo má dobré cíle - nebloudí!
Než rozešlete cíle kvality aj. všemi směry... Než je vytisknete a pověsíte na zeď... Přečtěte si nejdříve nové vydání mého newsletteru -)
3. 3. 2022Minut čtení: 3


Špatná dokumentace systému neprospívá
Dneska bych se ráda s Vámi podělila o zkušenosti z auditů související s dokumentací. Někdy to totiž vypadá, že je produkována nikoliv pro...
3. 2. 2022Minut čtení: 4


Předpoklady vydařeného auditu
Každý měsíc Vám budu nově přinášet jeden díl z nového seriálu Aby AUdit nebolel, který publikuji na LinkedIn (na webu jsem o 2 díly...
6. 1. 2022Minut čtení: 2


ISO 9001 svépomocí (a s úsměvem)
Nastartovali jsme seriál pro ty z vás, kdo si chcete zavést systém řízení kvality sami. Ráda bych vám přiblížila formou seriálu...
25. 11. 2021Minut čtení: 3


Jaké jsou zkušenosti s remote audity?
S REMOTE AUDITY (RA, audity na dálku) se v době COVIDu roztrhl pytel, byla to nutnost. O jejich slabých i silných stránkách, ale i další...
24. 10. 2021Minut čtení: 2


5 zajímavostí k normám
Dnes je World Standards Day, proto přináším odpovědi na otázky: jak vznikají, k čemu jsou nám dobré, jak souvisí s SDGs i všedním životem...
14. 10. 2021Minut čtení: 2


Desatero pro váš audit
Jak se co nejlépe připravit na audit, jak postupovat v jeho průběhu i v samotném závěru. PŘED: ➨Projděte si závěry z minulého auditu:...
12. 10. 2021Minut čtení: 2


ISO NEWS: Annual Survey 2020
Mezinárodní organizace pro normalizaci (ISO) zveřejnila výsledky svého každoročního průzkumu v oblasti certifikací systémů řízení za rok 202
6. 10. 2021Minut čtení: 1


Kvalita není jen záležitostí kvalitáře, věděl to už Aristoteles...
„Quality is not an act, it is a habit." A každý kvalitář potřebuje, aby si toto všichni zaměstnanci do jednoho vzali za své a zvykli si....
16. 9. 2021Minut čtení: 1


Kvalitář roku 2021 - nominace zahájeny!
Vyhlašujeme další ročník soutěže KVALITÁŘ ROKU na LinkedIn!!! Znáte kvalitáře/ku, kterého byste rádi nominovali do soutěže a ocenili tak...
11. 9. 2021Minut čtení: 1


Integrovaný systém managementu
Integrovaný systém řízení je jeden systém navržený ke správě více aspektů provozu organizace v souladu s více standardy, jako jsou např....
28. 7. 2021Minut čtení: 1
bottom of page